“Bij een bedrijf als Landvast hebben we op facilitair vlak veel zaken om in te kopen. Alles wat met schoonmaken en hygiëne te maken heeft bestellen we bij Smart Cleaning Center. Van schrobmachines tot schoonmaakdoekjes en van toiletpapier tot afvalbakken. En dat bevalt uitstekend. Alles bij één adres en met 24/7 service.”
24/7 bereikbaar
“Dat laatste is voor ons belangrijk. Toen we voorheen bij landelijke organisaties onze spullen inkochten, ontbrak het nogal eens aan snelle en goede service. Als bijvoorbeeld een schrobmachine een storing heeft, hebben we geen tijd om veel energie te verkwisten aan weer een werkend apparaat in huis te hebben.
Bel ik Han Tettero van Smart Cleaning Center, lost hij het direct op, en wij kunnen de volgende dag weer aan de slag. Han is altijd bereikbaar en staat gerust op zaterdagavond nog op de stoep.”
Wederzijds vertrouwen
“Onze medewerkers hebben veel verschillende taken. De inkoop van schoonmaak- en hygiëneproducten doen we tussen de bedrijven door. Maar eerlijk gezegd hebben we daar niet veel omkijken naar. Han komt regelmatig langs, checkt onze voorraad en vult aan waar nodig. Dat is een hele zorg minder. Uiteraard moet daarvoor wel wederzijds vertrouwen zijn. En dat is er voor 100%. Misschien komt dit doordat we elkaar al van de lagere school kennen en in hetzelfde Damdorp wonen. Maar toch, vertrouwen moet je als ondernemer waarmaken. Han doet dat.”
Goed gemeend advies
“Ik ben ook blij met de nuchtere en duidelijke adviezen van Han. Zo’n anderhalf jaar geleden, nog voor de coronaperiode was ik op een beurs. Daar stonden robotstofzuigers. Die zien erg aantrekkelijk uit. Ik vind het nog altijd heel wat om te stofzuigen en met zo’n ding achter je aan rond te lopen. Han volgt innovatieve ontwikkelingen op de voet en is eerlijk in zijn advies: ‘Wacht nog even, want deze apparaten zijn nu nog veel te duur!’ Dat doe ik dan ook, maar ik weet zeker dat over een paar jaar hier ’s nachts een robot de vloeren stofzuigt.”
“Goed advies geldt voor alles. Wij hoeven in principe nooit zelf te zoeken naar nieuw aan te schaffen producten. Han weet precies wat wij nodig hebben, wat bij ons past en bij ons budget. Zo ook bijvoorbeeld de schoonmaak. Sinds kort werken bij Landvast dagelijks mensen van het Leerwerkbedrijf Smile. Han heeft hieraan bijgedragen. Dat gaat super. Het mooie is dat Han de mensen ook nog eens leert hoe zij met de schoonmaakproducten moeten omgaan en hoe ze een oppervlak het beste kunnen reinigen.”
“Dus of we tevreden zijn met Smart Cleaning Center? Zeker weten!”